Veranderingen in Locker-Team

  • Heb je wel genoeg lockerpunten?
  • Zijn je lockerpunten wel geregistreerd?
  • Wil je graag in aanmerking komen voor een locker?

Dit wordt allemaal georganiseerd door de Jumpteam locker commissie.

Voorheen was Carlien altijd degene die de zaken rondom de locker verzorgde. Degene die al een tijdje lid zijn bij Jumpteam, die kennen Carlien zeker wel. De afgelopen 12 jaar heeft ze zich hard ingezet als vrijwilliger bij Jumpteam, op allerlei posten (evenementen, secretariaat, kantine, leden, en als laatste bij de lockers). De laatste jaren heeft ze de lockeradministratie bij Jumpteam verzorgd. Ze vond het inmiddels wel eens tijd dat iemand anders dat stokje zou overnemen.

We hebben een jaar over goede vervanging en invulling gedaan, maar presenteren nu graag het nieuwe locker team.

Mogen we je even voorstellen? 

Hier zijn ze; David (hoofd), Stefanie, Eduard en Bert.

Met dit lockerteam kan Carlien met vertrouwen afstand doen van haar Locker activiteiten. We zijn Carlien erg dankbaar voor alles wat ze voor Jumpteam heeft gedaan. En misschien pakt ze nog iets anders op :)

Het lockerteam kun je via email bereiken op Lockers[at]jumpteam[dot]nl