Huisregels

Huisregels Jumpteam Scheveningen
 
Jumpteam Scheveningen is een club gericht op brandingsport en recreatie op het Scheveningse strand ter hoogte van de vuurtoren en paal 42. Wij hebben als doel dit voor de leden op een aangename wijze mogelijk te maken. Het terras, de loods en de kantine dienen eerder genoemd doel. Om het verblijf voor iedereen zo veilig en aangenaam mogelijk te maken hebben we een aantal huisregels opgesteld. We vertrouwen erop dat iedereen van onze huisregels kennis neemt en ze naleeft.

Bij onraad, beschadigingen, niet naleving van de huisregels e.d, neem contact op met het bestuur, via e-mail: bestuur[at]jumpteam[dot]nl.

Met sportieve groet, het Jumpteam-bestuur


Algemeen

  1. De accommodatie (kantine, terras, loods) is alleen toegankelijk voor leden en introducees onder begeleiding van leden.
  2. Het gebruik van faciliteiten, kantine, loods en terras is op eigen risico. Gebruik je gezonde verstand en laat met name kleine kinderen niet zonder ouderlijk toezicht rondscharrelen.
  3. Betaal de jaarlijkse contributie op tijd. Uitwonende watersportende kinderen vallen niet onder het gezinslidmaatschap en moeten een eigen jeugd lidmaatschap aanvragen. 
  4. Het niet betalen van de contributie leidt tot royement.
  5. Wanneer je je niet aan de huisregels houdt, kan het bestuur je aanspreken op je verantwoordelijkheid en eventueel je de toegang tot de accommodatie (tijdelijk) ontzeggen.
  6. Je bent zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van je juiste gegevens (e-mail, wijziging/beëindiging lidmaatschap, etc) Wijzigingen kun je online aanpassen op deze site, achter je login.
  7. Opzeggingen dienen via leden[at]jumpteam[dot]nl te worden doorgegeven voor 1 december van het lopende jaar.
  8. Elk lid mag een introducé meebrengen. Meld deze wel even aan bij de kantine. Een introducé is welkom, mits vergezeld door een betalend lid.

  9. Kinderen onder de 12 jaar dienen voor hun veiligheid en in verband met aansprakelijkheid altijd onder ouderlijk toezicht te staan.
  10. Brandingsport is alleen toegestaan tussen paal 42 en 250 meter naar rechts (vanaf paal 42 richting pier).
  11. Golfsurfen is toegestaan tussen het havenhoofd en paal 42, daar is het verboden voor kite- en windsurfen.

 

Terras

  1. Laat na gebruik alles weer opgeruimd en schoon achter.
  2. Breng je bord, glas, en bestek na gebruik weer terug naar de bar. 
  3. Het claimen van een plek op het terras als gezin en vervolgens andere Jumpers wegsturen is ongepast.
  4. Het is verboden op het terras te skateboarden en te fietsen.
  5. Het is verboden te voetballen tegen de loods. 
  6. De waterkraan op het terras is uitsluitend bedoeld voor het afspoelen van materiaal. De waterkraan is geen speelgoed voor kinderen.
  7. Het gebruik van de terrasstoelen is toegestaan op het terras en niet op het strand.
  8. Alle geleende materialen van de club dienen na gebruik netjes terug gezet te worden. Bij schade aan materiaal dit melden bij de kantine zodat het gerepareerd/vervangen kan worden.
  9. Het laden en lossen van materiaal met de auto mag alleen op de door de gemeente bepaalde tijden.
  10. Huisdieren dienen altijd aangelijnd te blijven.
  11. Als je het terrein als laatste verlaat, sluit dan de loods af te sluiten, en controleer of de kantine dicht is. Is dit niet het geval? Meld dit dan bij het nummer op de deur van de kantine.

 

Loods & lockers

  1. Het gebruik van de lockers is geheel op eigen risico. De club kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor schade en/of diefstal van materiaal. 
  2. Het huren van een locker is uitsluitend bedoeld voor watersportmateriaal  d.w.z. surfboards, kano’s, windsurfmateriaal, wetsuits etc.
  3. Berg losse spullen zoals trapeze, schoenen en mastvoet op in je locker en laat deze niet in kleedruimtes of ergens anders liggen.
  4. Sluit altijd je locker af. 
  5. Houdt i.v.m veiligeheid en vluchtroutes de gangpaden in de loods vrij.
  6. De loods en lockers zijn alleen toegangkelijk voor leden.
  7. De lockers worden toegekend op basis van het lockerreglement, inclusief de lockerhuisregels. Meer informatie over de lockers vind je hier.

 

Kantine

  1. Het gebruik van borden, bestek en glazen is alleen toegestaan op het terras en niet op het strand, neem hiervoor wegwerpmateriaal mee.
  2. Het gebruik van de BBQ’s is alleen toegestaan op het terras en niet op het strand.
  3. Zorg dat je voldoende saldo op je kantine-tegoed hebt. Bij te weinig saldo dien je eerst bij te pinnen/storten alvorens je iets kan kopen.
  4. Eigen meegebrachte drank nuttigen is niet toegestaan (drinken voor kinderen naar redelijkheid).
  5. Eigen meegebracht eten nuttigen in de kantine is niet gewenst. Buiten op het terras naar redelijkheid (bijv. eigen boterhammen, pizza’s, een patatje, kleine salades geen probleem).

  6. Wil je graag iets op de kaart? Breng je wens dan in bij de kantinecommissie.
  7. Geen alcohol onder de 18 jaar. Ook niet bestellen door een ander die wel boven de 18 jaar is.
  8. Barvrijwilligers en kantinepersoneel nuttigen geen alcoholische drank tijdens hun dienst.
  9. Het is verboden om te roken in de kantine. Op het terras verzoeken we je om rekening te houden met anderen.
  10. Privéspullen achterlaten in de kantine geschiedt geheel op eigen risico. De club kan niet aansprakelijk worden gehouden voor schade en/of diefstal.

 

Toilet- & doucheruimte

  1. Alleen toiletpapier hoort in het toilet. Andere zaken graag in de prullenbak (dit om verstopping te voorkomen).
  2. Is het toiletpapier op, meld dit dan bij de kantine zodat het aangevuld kan worden.
  3. Laat het toilet schoon achter. Gebruik de borstel indien nodig.
  4. Houd de kleedruimtes netjes en schoon. Berg je spullen op in je locker of hang ze op.
  5. Kinderen mogen onder begeleiding van een ouder, na het watersporten of zwemmen in de zee, gebruik maken van de douche.
  6. Zet de douche na gebruik uit om onnodig water verspilling te voorkomen. Het gebruik van shampoo e.d. is toegestaan.
  7. Veeg de kleedruimte aan met de trekker zodat het schoon blijft.